Moi olen elossa ja sitä rataa. Ehkä vähän unohtanut tän ja kaikenmoisen kirjoittamisen.

Nyt on nanoaika ja mulla on vajaa 20k nanossa ja oon ihan turhautunu, ku kaikki langat karkas mun käsistä ja äää. En tiiä mitä tekisin sen kanssa enkä oo saanu mitään moneen päivään aikaan. Innostuin enemmän novelleilemaan; kirjoitan muistojen poistosta, olkaa hyvät pätkästä:

Eivät he sitä, tahallaan, tuollaiset tallaajat. Ensimmäinen kehitti sen vahingossa, tutkiessaan jotain aivan muuta, jo kauan sitten unohtunutta, törmäsi pieneen pisteeseen ja suurennuslasilla huomasi tietojen poistonappulan. Aikansa sitä tutkittuaan innostui ja selvitti jostain itselleen koekaniinin, joka ei kaniinia ollut nähnytkään.

Tällä hetkellä en kyllä tiiä miten jatkaisin tuotakaan olis muutama vaihtoehto ja tahtoisin heitellä niitä eessuntaas veljen kanssa, mutta se ei oo viä vastannu mulle mesessä. Täytyypi ootella tai sit vaan kattoo, jos osaisin kuitenkin jatkaa tuota itteksein.

Mieleni tekisi jättää koulu kesken. Vaihtaa alaa. Pitäis ettiä työharjottelupaikkaa ja sitä rataa. Ja tiiättekö, tentit ei auta mua innostumaan lukeen niihin; kävin tiistaina uusinnassa, ku olin poissa alkuperäsestä, enkä ollu oikeestaan ees lukenu niitä kirjoi (neljä kappaletta ja kustakin oli yks kysymys) ja sain kolmosen. Viitoseen siis arvosteluasteikko. Nauroin kun huomasin. Ei voi mitään. Paras ehkä kun sain 3+ konstruktivistiseen näkemykseen perustuvaan opettamiseen liittyvästä kysymyksestä - en ees tienny mitä koko juttu meinas. Säveltäminen, se on se mun lajini. Mutta itse kouluhan mua ei kiinnosta. Yhtään. Mulle on nyt vaihteeks sanottu, että et saa jättää sitä kesken mutta mitä vittua ees teen tuolla =(

Ja mulla on ollu viimoset kuukaudet kämppis mutta se muuttaa joulukuussa pois. Halvempaan kämppään. Toisaalta se viettää täällä oikeestiki ihan sikavähän aikaa, joten ehkä ihan sen kannalta parempikin ja ainakin fiksumpaa :D

Enivei, nais miitin juu, koetan ehkä muistaa tän olemassaolon paremmin tulevassa.