Hihhihii. En oo nukkunut yhtään mutta olo ei oikein oo sen mukainen. Jännän normaali olo, hereillä kuitenkin ollu jotain 31-32 tuntii :D

Enivei! Meillä oli ryhmänohjaustaitoja, enkä oo ihan varma mitä siellä tunnilla käsiteltiin. Tulostin yöllä tekemäni läksyn ennen tuntien alkua ja sit koomasin. Eiku nii, aluks käytii läpi miltä tuntu aamulla, ni miä selitän: "Joo. Eilen illalla totesin, ettei väsytä. Neljältä aamuyöllä mietin, ettei edelleenkään väsytä. Tästä päivästä tulee kamala. Tai ei! Tästä tulee kärsimystä teille!" Sit käytii jotain läpi ja kirjotin västäräkkitarinan valmiiks. Tehtiin me jotain ryhmätöitä liittyen konfliktiin (mulla meni pari minuuttia muistaa toi, hmm).

Sitten ruokatauko ja omnomnom fetasalaattia. Ruokajonossa kiva keskustelu Jussin kanssa. "Sä ootki vähä ku pikkusisko, susta pitää huolehtia. Ollaan kuitenki samalta seudulta, pitää pitää yhtä." "Joo, säki oot ku isoveli." "Nii ku samalta seudulta." "No vaikka niin." Pari muuta meinluokkalaista vaan naureskeli meille. Jännä juttu.

Sitten oli sospedaa, yh. Alotin ruokatauolla toisen novellin ja tuntien alussa kirjotin sen valmiiks. Sit ennen kahvitaukoo meille sanottiin että pitää tutustua lakiteksteihin. Plaah, oliko vähän tylsää. Akvaariokeskustelu oli siitä. Jostain syystä en osannu keskittyä, tuijotin vaan ulkona koko päivän leijunutta sumua ja huomasin, että sataa.

Aamulla mulle selvis, että meidän tukihenkilötapaaminen olikin tänään ja sitten menin siitä Anssille kattoon bussei ja koomaamaan ennen tapaamista. Selvittiin jopa oikeeseen paikkaan ja mä pääsin keilaamaan! Pitkästä aikaa.

Tiiättekö, miten hienoo oli keilata jonkun kanssa, joka ymmärs keilausta? "Sulleha tuli splitti." "No sulla oli äsken pahempi, et ei siinä mitään." Ja ei, en puhu Anssista vaan toisesta niistä pojista. Viimosena kaadettiin Anssin vuorolla keiloja, sanoin, että jos mä heitän ensin ja se sitten. "Joo, paikkaan sen mitä et saa." Heitin ja jäi kolme keilaa pystyyn, kaks toises laidas, yks toises. "No kiva minkä splitin jätit." "Sori, oikeesti, en tajuu :D"

Oon kateellinen, ku se harrastaa oikeesti ja sillä oli ihan kunnon pallo ja omat kengät ja kausikortti ja ää. Mulle kans. Kuolasin siel palloi, 130-315 € (varmaan oli kalliimpiiki) mitä ikkunasta näin, en kehannu mennä lähemmäs kattelee :D Haluisin ihan oikeesti alkaa harrastaa keilausta, muttei mulla oo varaa enkä tiiä sponssaisko iskä. Se kyl ehkä ymmärtäis, ku se on itte harrastanu keilausta aikanaan. Voisin liittyy johonkin keilaseuraan. Olis niin siistiä!

Tästähän ei huomaa, että tykkään keilauksesta? :D

(Eikä mua vieläkään väsytä :( )